Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Wywala internet, szczególnie podczas grania w World of Tanks

03 Lut 2015, 22:29

Witam,
Proszę o sprawdzenie logów. Wywala mi ostatnio internet, szczególnie podczas grania w World of Tanks. I mam straszne lagi. Malwarebyte nic nie znalazł. Kasperski też nic nie krzyczy. Adw-cleaner coś znalazł i naprawił. CCleaner też coś usunął. Ale problemy z netem nadal są. DNS-y się zgadzają.

Logi:
GMER: http://www.wklej.eu/index.php?id=c0e90cfd9f
FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=867e9e2aef
Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=32f2f05b9a
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=beeaa8b9c6

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

04 Lut 2015, 11:22

Nic szkodliwego nie widać, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [DivXUpdate] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe [1861968 2014-01-10] ()
HKU\S-1-5-21-1317988806-2733889821-1328834568-1001\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [2765256 2014-11-03] (ALLPlayer Group Ltd.)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-1317988806-2733889821-1328834568-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [[email protected]] - C:\Program Files\McAfee\MSK
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

04 Lut 2015, 19:56

Dzięki za sprawdzenie logów. Poniżej podaje log z FRST.
fixlog: http://www.wklej.eu/index.php?id=1425a90652

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

04 Lut 2015, 21:30

Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Re: Prośba o sprawdzenie logów.

05 Lut 2015, 02:56

Zrobiłem jak zaleciłeś. Dzięki za wsparcie.
Wyślij odpowiedź