UA: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.3) Gecko/20100602 Gentoo Firefox/3.6.3
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
chkdsk c: /r
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
mati8898 napisał(a):Ewidentnie widać tu problem z dyskiem. Poza tym widzę tu zasilacz - złom, który właśnie mógł ten dysk załatwić. Spróbuj go podpiąć do innego komputera i wyzerować programem MHDD [strona nie jest już dostępna]
UA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.5.26955/27.1251; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.56 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.5.26955/27.1251; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.56 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.5.26955/27.1251; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
bajbus napisał(a):Wejdz do konsoli odzyskiwania
konsola-odzyskiwania-systemu-windows-xp-t16181.html i wpisz polecenie chkdsk c: /r
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
Wcześniej zrób oczywiście kopię ważnych danych na innym nośniku.
UA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.5.26955/27.1251; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10
http://seagate.com/images/support/en/us/cuda_sata_block.gif
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]