TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Znalazlem w komputerze siszyd32.exe i nie potrafie go usunac

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Znalazlem w komputerze siszyd32.exe i nie potrafie go usunac

Postprzez sasza1989 » 25 Gru 2009, 17:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Znalazlem w komputerze siszyd32.exe i nie potrafie go usunac. Prosilbym o pomoc i przesylam log z otl http://wklej.org/id/246230/
sasza1989
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2009, 16:46

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 25 Gru 2009, 20:31

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Pobierz Combofix, ale nie uruchamiaj (podczas pobierania i skanu wyłącz wszelkie programy ochronne). Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
File::
C:\Documents and Settings\s\Menu Start\Programy\Autostart\siszyd32.exe
C:\WINDOWS\system32\drivers\jzlyglhh.sys
C:\Documents and Settings\NetworkService\Dane aplikacji\fvgqad.dat
C:\Documents and Settings\s\Dane aplikacji\avdrn.dat

Driver::
jzlyglhh

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.

Nie korzystasz przypadkiem z dwóch antywirusów, bo w logu widzę Pandę i Eseta??? Jeśli tak to proszę zostawić tylko jednego, drugiego odinstalować
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez sasza1989 » 25 Gru 2009, 21:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Zrobilem tak jak napisalem ale zadnego loga nie ma :( a co do antywirusa to jak probowalem znalezc przyczyne zamulania kompa to probowalem kilku antywirusow ale teraz zostal tylko eset, pande usuwalem
sasza1989
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2009, 16:46

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 25 Gru 2009, 21:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Log powinien się znajdować w lokalizacji: C:\ComboFix.txt
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez sasza1989 » 25 Gru 2009, 21:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


przepraszam ze tak dlugo ale troche muli komp
log http://wklej.org/id/246461/
sasza1989
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2009, 16:46

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 25 Gru 2009, 21:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Jeszcze nie wszystko zeszło. Dodatkowo w logu widać, że coś ta Panda nie do końca się usunęła, więc daję te resztki do usunięcia.
Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
File::
c:\windows\system32\drivers\pavboot.sys
c:\documents and settings\NetworkService\Dane aplikacji\fvgqad.dat
c:\documents and settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Microsoft Office.lnk
c:\documents and settings\s\Menu Start\Programy\Autostart\siszyd32.exe
c:\windows\pss\siszyd32.exeStartup

Folder::
c:\program files\Panda Security

Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SoundMan"=-
"ATIPTA"=-
[-HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^s^Menu Start^Programy^Autostart^siszyd32.exe]

Driver::
pavboot

Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

Image
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dajesz na forum.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez sasza1989 » 25 Gru 2009, 21:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


LOG http://wklej.org/id/246479/
Wielkie dzieki za pomoc ;)
sasza1989
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2009, 16:46

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez mateo8898 » 25 Gru 2009, 21:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Zeszło.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prosze o sprawdzenie loga

Postprzez sasza1989 » 25 Gru 2009, 22:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Malwarebytes' Anti-Malware nic nie znalazl. Wielkie dzieki za pomoc z usunieciem tego problemu.
sasza1989
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2009, 16:46


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]