UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0) Gecko/20100101 Firefox/10.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61
Sweex Breedband Router można zresetować do ustawień fabrycznych dwoma różnymi sposobami.
Uwaga! Po zresetowaniu, wszystkie ustawienia sieci i połączenia będą wymagały ponownej konfiguracji. Po zresetowaniu, ruter uruchomi się ponownie. W czasie uruchomienia, ustawienia fabryczne zostaną ponownie załadowane i komputer utraci połączenie z ruterem na około 30 sekund. Następnie można
uzyskać dostęp do rutera za pomocą domyślnego adresu IP (192.168.50.1).
Metoda 1: Wyłącz ruter odłączając go od sieci zasilającej. Przycisk reset znajduje się z tyłu rutera. Do naciśnięcia przycisku należy użyć cienkiego przedmiotu. Naciśnij i przytrzymaj przycisk, w tym czasie ponownie włącz ruter. Po włączeniu, naciśnij i przytrzymaj przycisk przez kolejne 10 sekund. Ruter uruchomi się ponownie.
Metoda 2: Lewym przyciskiem myszy w kolumnie kliknij “System Tools”, a następnie “Factory Defaults”. Kliknij “Restore”, aby rozpocząć reset. Na ekranie pojawi się komunikat, kliknij “OK”, aby kontynuować.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]