TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Znikające połączenie

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 09 Lut 2012, 17:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


Posiadam laptopa, który łączy się z routerem przez wifi oraz desktopa który łączy sie przez kabel. Problem polega na tym że po jakimś czasie normalnego użytkowania raz to jest godzina a raz nawet cały dzień połączenie urywa się tylko na desktopie, a na laptopie wszystko działa normalnie. Problem znika po restarcie komputera. Co może być tego przyczyną i jak to naprawić?
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez mateo8898 » 09 Lut 2012, 17:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0) Gecko/20100101 Firefox/10.0


Przeinstaluj sterowniki od karty sieciowej.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 09 Lut 2012, 18:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


Zaktualizowałem wszystkie sterowniki płyty głównej, teraz tylko czekać i obserwować
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez Palacio » 09 Lut 2012, 22:17

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61


Podaj model tego laptopa oraz model karty dźwiękowej w stacjonarnym komputerze. Wypadałoby podać także usługodawcę internetowego.
Ostatnio edytowany przez Palacio, 10 Lut 2012, 12:01, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2625
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 10 Lut 2012, 10:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


usługodawca to Rutex Śląsk
karta sieciowa: NVIDIA nForce Networking Controller
laptop: hp compaq 6730s
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez Palacio » 10 Lut 2012, 12:02

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61


Czy problem po aktualizacji sterownika nadal występuje :?: Podaj dokładny model karty sieciowej.
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2625
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 10 Lut 2012, 14:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


Karta to chyba: Marvell 88E1111 Gigabit LAN PHY spisałem ze strony producenta. W routerze na nowo wgrałem oprogramowanie a przed chwilą znowu sygnał zniknął, kiedy na laptopie mój brat bez problemu przeglądał strony internetowe.
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez Palacio » 10 Lut 2012, 15:05

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61


Określenie "sygnał zniknął" jest dla mnie mgliste. Jak objawia się ten zanik :?: Czy pojawia się jakiś komunikat o zaniku połączenia sieciowego :?: Może to wina przeglądarki, a nie połączenia internetowego :?:
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2625
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 10 Lut 2012, 15:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


Właśnie nic się nie pojawia po prostu nagle nie mam internetu. w połączeniach lokalnych pakiety są wysyłane ale nic nie odbiera, kiedy zrestartuje komputer wszystko wraca do normy. Ten komputer ma już ładnych pare lat czy to możliwe żeby ze starości coś nawaliło?
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez Palacio » 10 Lut 2012, 15:18

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61


Spisz najważniejsze ustawienia routera, które tam wprowadzałeś i zresetuj go. Podaj model routera, to napiszę jak to zrobić.
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2625
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 10 Lut 2012, 15:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


router to sweex LW050v2
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez Palacio » 10 Lut 2012, 16:03

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61


Kod: Zaznacz wszystko
Sweex Breedband Router można zresetować do ustawień fabrycznych dwoma różnymi sposobami.

Uwaga! Po zresetowaniu, wszystkie ustawienia sieci i połączenia będą wymagały ponownej konfiguracji. Po zresetowaniu, ruter uruchomi się ponownie. W czasie uruchomienia, ustawienia fabryczne zostaną ponownie załadowane i komputer utraci połączenie z ruterem na około 30 sekund. Następnie można
uzyskać dostęp do rutera za pomocą domyślnego adresu IP (192.168.50.1).

Metoda 1: Wyłącz ruter odłączając go od sieci zasilającej. Przycisk reset znajduje się z tyłu rutera. Do naciśnięcia przycisku należy użyć cienkiego przedmiotu. Naciśnij i przytrzymaj przycisk, w tym czasie ponownie włącz ruter. Po włączeniu, naciśnij i przytrzymaj przycisk przez kolejne 10 sekund. Ruter uruchomi się ponownie.

Metoda 2: Lewym przyciskiem myszy w kolumnie kliknij “System Tools”, a następnie “Factory Defaults”. Kliknij “Restore”, aby rozpocząć reset. Na ekranie pojawi się komunikat, kliknij “OK”, aby kontynuować.
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2625
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 10 Lut 2012, 19:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


A możesz mi powiedzieć czy komputer od razu uzyska połączenie z routerem czy trzeba coś ustawiać, bo ja go nie podłączałem i nie wiem jak to wygląda
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54

Re: Znikające połączenie

Postprzez Palacio » 10 Lut 2012, 19:58

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.10.229 Version/11.61


Nie znam odpowiedzi na to pytanie. Różne routery zachowują się różnie. Dlatego też poleciłem ci przepisać ustawienia z zakładek z routera. Jeśli to taki kłopot, można też zrobić zrzuty ekranu, będzie to szybszy sposób. Jeśli wykonasz tę czynność rzetelnie, nie powinieneś mieć żadnych obaw co do działania routera po jego zresetowaniu.
Awatar użytkownika
Palacio
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2625
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:14
Miejscowość: Władywostok
Pochwały: 82

Re: Znikające połączenie

Postprzez Visotto » 11 Lut 2012, 19:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.11 (KHTML, like Gecko) Chrome/17.0.963.46 Safari/535.11


Na razie wszystko działa zobaczymy na jak długo
Visotto
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączenie: 22 Sty 2012, 10:54


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron