UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101 Firefox/38.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/42.0.2311.152 Safari/537.36
Nie powiodło się uruchomienie narzędzia Recovery Manager. Kod błędu = FFFFFF0C
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101 Firefox/38.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/42.0.2311.152 Safari/537.36
mateo8898 napisał(a):Robiłeś kopię plików na dysku zewnętrznym, tak jak napisałeś w poprzednim poście? To ważne, bo instalacja z recovery przywraca fabryczne ustawienia, więc usuwa także partycje i wszystkie pliki.
Jeśli zrobiłeś tą kopię na dysku zewnętrznym, nie ma potrzeby wybierania opcji "Zaleca się uprzednie wykonanie kopii zapasowych plików". Chyba, że innej nie ma.
2) Odzyskiwanie systemu (Przywraca ustawienia fabryczne komputera).
W wyniku tego procesu w partycji zostanie ponownie zainstalowany fabryczny obraz, jednak nie zostaną wprowadzone inne zmiany na dysku twardym.
Aby przywrócić partycję odzyskiwania danych, należy skorzystać z opcji przywracania ustawień fabrycznych. Wszystkie pliki utworzone przez użytkownika i programy zainstalowane po zakupieniu urządzenia zostaną utracone.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/42.0.2311.152 Safari/537.36
Przywracanie obrazu zainstalowanego fabrycznie:
+ Ponowne formatowanie partycji Windows na dysku twardym
+ Kopiowanie informacji wymaganych do odtworzenia dysku twardego
+ Ponowna instalacja oryginalnego oprogramowania
Postęp: 100%, (pasek postępu do końca zabarwiony).
Szacowany pozostały czas: 1 minuta
Proszę czekać...
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]