TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Driver 3

Dyskusje o Waszych ulubionych grach komputerowych :-)

Driver 3

Postprzez Picasso » 28 Cze 2005, 19:01

PostUA:


Witam.

Mam mały problem.

Gra instaluje się poprawnie, ale gdy chce ją włączyć wyskakuje czarne pole ( tak jakby zaczynała się uruchamiać) ale po chwili wyłancza się.

Co jest nie tak.

Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez AlCaPoNe » 28 Cze 2005, 19:27

PostUA:


moze karta graficzna. jaką masz ??
"A Zawistym Tak To Szkodzi Że Próbują Z Błotem Zmieszać "
Awatar użytkownika
AlCaPoNe
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 27 Cze 2005, 20:31
Miejscowość: Racibórz

Postprzez Picasso » 28 Cze 2005, 21:44

PostUA:


Witam.

No grafike mam dość słabą GeForce 4 64 MB.

Raz wyskoczył mi jakiś błąd związany z Directem


Pozdro
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez -Aris- » 28 Cze 2005, 23:55

PostUA:


Za słabego kompa masz
-Aris-
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 77
Dołączenie: 30 Kwi 2005, 14:44

Postprzez Picasso » 29 Cze 2005, 08:48

PostUA:


WItam.

Mój komp przedstawia się tak:

procesor: AMD Athlon 2400+
grafika: GeForce 4 64
256 RAM

Czy tylko grafika jest już do wymiany czy RAMY też pasowałoby dokupić ???

Pozdro
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez zebra » 29 Cze 2005, 19:48

PostUA:


Karta graficzna na pewno. Natomiast co do RAM-u, to mimo wszystko radzę dokupić. Najlepiej tyle, na ile pozwala ci twoja płyta główna. Jeżeli jesteś zapalonym graczem, to jest to tym bardziej wskazane. Coraz to nowsze gry, mają bardzo duże wymagania... A pamięć RAM jest jednym z ważniejszych podzespołów, który musi być co najmniej na średnim poziomie, aby móc cieszyć się nowymi grami. A obecnie 256 MB RAM-u to stosunkowo "mało". Zwarzając na to, że producenci gier w większości minimalnych wymagań swoich produktów podają często 256 MB pamięci RAM, to mimo wszystko do poprawnego działania gry potrzeba znacznie więcej... Co z tego, że gra ruszy przy 256 MB, jak jedyną atrakcją będzie skaczący obraz.
zebra
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 671
Dołączenie: 11 Cze 2005, 21:40
Miejscowość: ...Stąd

Postprzez Picasso » 30 Cze 2005, 18:26

PostUA:


Witam.

dokupie ewentualnie 256 RAM. 512 już powinno styknąć ???? :P
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez haker303 » 30 Cze 2005, 19:15

PostUA:


ja miałem Driv3ra przez tydzień ale na pleja dwójke, więc ci nie pomoge :roll: ale z tego co wiem (a w grach akurat jestem obeznany) powinno ci wejść
Szkoła To MediaMarkt - Powinni Tego Zabronić
Awatar użytkownika
haker303
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączenie: 23 Gru 2004, 12:13

Postprzez Picasso » 01 Lip 2005, 08:29

PostUA:


Witam.

Postanowiłem dokupić Redeona 9600 128/128 i mam kilka pytań :

Czy jest sens dopładać do wersji Radeon 9600 128/128 Pro ????
Jaką polecacie karte graficzną tak do 250 zł ???

Pozdro :P :wink:
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez zebra » 01 Lip 2005, 10:05

PostUA:


No więc kolejno... Wydajne karty graficzne służą zwykle do zabawy w gry komputerowe. Jednak ich wybór to bardzo poważna sprawa. Procesory graficzne (GPU) firmy ATiw końcu dorównały pod względem mocy i popularności produktom potentata, czyli NVIDII. Obydwie korporacje oferują obecnie nowe serie procesorów zgodnych ze standardem DirectX 9. Korzystają one ponadto z wysokopoziomowych języków cieniowania (ang. High Level Shading Language), dzięki czemu oferują w najnowszych grach fenomenalne efekty graficzne oraz wysoką wydajność. Jednym z najnowszych procesorów graficznych firmy NVIDIA jest GeForce FX 5900 Ultra (nazwa kodowa NV35) oferuje już wydajność geometryczną rzędu 180 milionów trójkątów na sekundę oraz szybkość wypełniania pikseli 3200 megatekseli na sekundę! Oznacza to, że w porównaniu z najszybszą kartą graficzną z poprzedniej serii - GeForce 4 Ti 4600 - wydajność w zastosowaniach 3D wzrosła o prawie 50%! Konkurencyjny ATi Radeon 9800 XT, wyposażony z procesor R360, dysponuje wydajnością 3300 megatekseli na sekundę. Procesory obu firm wykorzystują jednostki cieniowania wierzchołków (Vertex Shader) i pikseli (Pixel Shader) w wersji 2.0. Jest to niezbędny warunek do zapewnienia karcie pełnej zgodności ze standardem DirectX 9. Karty zgodne z DirectX 8.1 (dysponujące jednostkami cieniowania w wersji 1.1 i 1.4) nie będą już w stanie wyświetlić wszystkich efektów 3D wykorzystywanych w najnowszych grach napisanych przy użyciu bibliotek DX9. Niestety, potencjalnych nabywców kart graficznych czeka wiele pułapek. Z najmocniejszych kart graficznych zarówno ATi, jak i NVIDIA skonstruowały tańsze i słabsze produkty. Ich nabywcy liczący na nieco tylko mniejszą często przeżywają rozczarowanie. Na przykład z chipsetu NV30 (GeForce FX 5800) firma NVIDIA skonstruowała dwa słabsze procesory na kartach GeForce FX 5200 i FX 5600. Obie cechuje silnik graficzny pierwowzoru - CineFX. Niestety, przyśpiesza on pracę tylko w grach wykorzystujących DirectX 9. Natomiast w produktach opartych na DirectX 8.1 wydajność nowych kart jest zbliżona do starszych i tańszych urządzeń GeForce 4 MX 440 i Ti 4200. Podobnie sprawa przedstawia się w przypadku firmy ATi. Jej karty Radeon 9600 i 9600 Pro pod względem wydajności są dużo słabsze od zaprezentowanych wcześniej Radeonów 9500 i 9500 Pro. Karta Radeon 9500 należy niewątpliwie do hitów podkręcania, jednak jest to szczególny przypadek. Ingerencja w elektronikę powodowała odblokowanie czterech potoków i 256-bitowej szyny pamięci. Niestety, urządzeń już nie ma na rynku. Do pozostałych kart znakomicie nadających się do podkręcania to modele GeForce3 Ti 200, GeForce4 Ti 4200, Radeon 9100. Planując zakup kart graficznej, warto zawczasu przemyśleć, czy będziemy chcieli ją przetakować. Pamiętajmy jednak, że nigdy nie mamy gwarancji, że karta dobrze zniesie podkręcanie - różnice występują nawet pomiędzy identycznymi urządeniami tej samej serii. Jeżeli potrzebujemy karty graficznej do pracy, wystarczą nam najtańsze urządzenia. Radeony 9000 czy GeForce FX 5200 w zastosowaniach 2D oferują taką samą wydajność jak najdroższe i najwydatniejsze modele. Obecnie nawet najtańsze karty graficzne dysponują podwójnym wyjściem VGA umożliwiającym podłączenie zarówno tradycyjnego monitora, jak i panelu LCD. Zastosowanie DualHead umożliwia podłączenie dwóch monitorów jednocześnie. Ponadto w sterownikach ATi i NVIDIA znajdziemy użyteczne oprogramowanie do obsługi dwóch monitorów. Często korzystają z niego zaawansowani użytkownicy, zwłaszcza graficy. Dla wygody pracy w trybie grafiki 2D duże znaczenie ma jakość zamontowanego na karcie układu RAMDAC. Na szczęście w obecnie wszystkie karty są wyposażone z jednostki RAMDAC 350 MHz lub szybsze, co gwarantuje komfortową pracę w rozdzielczości nawet 1600x1200. Standardem w kartach graficznych są obecnie pamięci DDR. W zależności od ceny urządzenia i jego przeznaczenia spotykamy kości taktowane częstotliwością od 400 MHz (czas dostępu 4-5 ns) do 800 MHz (czas dostępu 2,2-2,8 ns). W najdroższych i najmocniejszych produktach stosuje się już pamięci typu GDDR-II. Od tradycyjnych DDR-ów różnią się one głównie możliwością uzyskania wysokich częstotliwości taktowania (do 900 MHz) przy dużych ilościach pamięci. Warto jednak wiedzieć, że zwiększanie ilości pamięci powyżej 128 megabajtów praktycznie nie ma wpływu na wydajność kart w grach. Zdecydowanie ważniejszy jest wybór urządzenia dysponującego kośćmi o krótkim czasie dostępu. Zoptymalizowane kontrolery pamięci w nowych procesorach graficznych ATi i NVIDIA, zapewniają lepszą wydajność podczas antyaliasingu (wygładzanie krawędzi obiektów trójwymiarowych, w celu nadania im realistycznych kształtów). Nowa wersja ATi SmoothVision 2.1 oferuje wygładzanie krawędzi poprzez sześciokrotne multipróbkowanie oraz 16-krotne filtrowanie anizotropowe tekstur. Natomiast ulepszone algorytmy kompresji NVIDIA Intellisample HCT (ang. High Compression Technology), zastosowane w procesorze NV 35, mogą dać nawet 50% wzrost wydajności w trybie pełnoekranowego wygładzania pamięci i filrtowania anizotropowego. Dzięki temu najmocniejsze karty na rynku nie zwalniają nadmiernie, gdy ustawiamy wysoki poziom jakości obrazu. Nowe procesory NVIDIA oraz ATi korzystają z kompresji danych koloru w czasie rzeczywistym. Zastosowanie tej technologii umożliwia wydajność kart podczas pracy z antyaliasingiem - dane szybciej trafiają do pamięci. Pomimo, że karty przejęły większość obliczeń związanych z wyświetlaniem grafiki, muszą komunkować się z pozostałymi podzespołami komputera. Dominującym interfesjem jest AGP 8X (powoli jednak coraz bardziej popularne jest złącze PCI Express, zapewni to podwojenie parametrów interfejsu graficznego - wzrost przepustowości z 2 do 4 GB/s). W ten sposób zaspokojone zostaną potrzeby aplikacji wymagających szerokopasmowej transmisji danych - na przykład do obróbki fotografi cyfrowej czy edycji wideo. Na razie jednak port AGP 8x przydaje się tylko w przypadku najmocniejszych kart. Do sporadycznego grania i pracy wystarczą wziąż popularne karty na złączu 4x, na przykład GeForce Ti 4200 lub jej odmianę na AGP 8x - GeForce 4 Ti 4800. Najtańsze karty zgodne z DirectX-em 9 (na przykład GeForce FX 5200) kiepsko radzą sobie z grami korzystającymi z DirectX-a 8.1. Zamiast FX 5200 lepiej wybrać GeForce4 Ti 4200, ale niestety karty graficzne z tym układem powoli znikają z ofery. Z kupna kart w cenie powyżej 900 złotych na razie rezygnujemy. Ich wydajność przewyższa wymagania obecnych gier. Do czasu, kiedy pojawią się naprawdę wymagające tytuły, firma NVIDIA i ATi wprowadza na rynek kolejną generację układów 3D, a aktualnie dostępne karty graficzne staną się zauważalnie tańsze. Chwilowo najbardziej atrakcyjne pod względem wydajności i ceny są karty z układem GeForce FX 5600 (od 650 do 950 złotych) lub Radeon 9600 (od 620 do 860 złotych). W twoim wypadku, jeżeli zdecydujesz się na zakup Radeona 9600, to radzę dołożyć trochę pieniędzy i kupić wersję Pro! Wersja Pro obsługuje sprzętowo DirectX-a 9, AGP 8x, częstotliwość układu 400 MHz, częstotliwość pamięci 600 MHz, tekstorowanie (liczba potoków/jednostek teksturujących w potoku) 4/1. Wersję bez oznaczenia Pro mają niższą częstotliwość taktowania i niższą wydajność, dlatego naprawdę warto dołożyć więcej na zakup Radeona 9600 Pro, niż kupować kota w worku (Radeona 9600...). To by było na tyle, jeżeli chodzi o wybór karty graficznej. Wybacz, ale wygląda to tak, jakbym napisała książkę na ten temat;) Mimo wszystko życzę miłej lektury i mam nadzieję, że zakończy się ona trafnym wyborem karty;) Pozdrawiam!
zebra
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 671
Dołączenie: 11 Cze 2005, 21:40
Miejscowość: ...Stąd

Postprzez haker303 » 01 Lip 2005, 11:05

PostUA:


Wiesz co zebra :shock: Gadasz więcej niż ja, mój rekord (jeśli chodzi o długośćostu) to jest mniejszy niż 1/5 twojego :roll:
Szkoła To MediaMarkt - Powinni Tego Zabronić
Awatar użytkownika
haker303
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 20
Dołączenie: 23 Gru 2004, 12:13

Postprzez Picasso » 01 Lip 2005, 11:10

PostUA:


Witam.

Zebra dzięki za ogromne poświęcenie i wytrwałość w tym temacie :wink:

Mam na oku te 3. Doradźcie którą kupić

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55966741

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56007369

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56059762

Pozdrawiam :wink:
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez Picasso » 01 Lip 2005, 11:13

PostUA:


haker303 napisał(a):Wiesz co zebra :shock: Gadasz więcej niż ja, mój rekord (jeśli chodzi o długośćostu) to jest mniejszy niż 1/5 twojego :roll:


Przynajmniej jest wyczerpująca odpowiedź :wink:
Awatar użytkownika
Picasso
Postujący
Postujący
 
Posty: 153
Dołączenie: 31 Maj 2005, 21:16

Postprzez slide » 01 Lip 2005, 12:39

PostUA:


Ja bym kupił tę 3-cią, gdyż sam mam taką kartę i nie narzekam wszystkie nowsze gry chodzą mi najwyższych detalach. Serdecznie polecam, firma Sapphire to naprawde dobra firma. Ale zrobisz jak będziesz chciał.
slide
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 30 Cze 2005, 13:31
Miejscowość: LBN

Postprzez zebra » 01 Lip 2005, 12:47

PostUA:


haker303 napisał(a):Wiesz co zebra :shock: Gadasz więcej niż ja, mój rekord (jeśli chodzi o długośćostu) to jest mniejszy niż 1/5 twojego :roll:

Wybacz, ale założeniem tego forum jest przede wszystkim pomoc użytkownikom (i nie tylko z resztą...). Chłopak prosił o radę, a ja chcąc podzielić się swoją wiedzą, zrobiłam to. Z tym się akurat zgodzę, że gadam więcej niż ty, ale za to z sensem;) Bez urazy. Twój najdłuższy post jest mniejszy niż 1/5 mojego postu? Szczerze? Ja bym na twoim miejscu się do tego nie przyznawała;)
Picasso napisał(a):Witam.

Zebra dzięki za ogromne poświęcenie i wytrwałość w tym temacie

Mam na oku te 3. Doradźcie którą kupić

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55966741

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56007369

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56059762

Pozdrawiam

Ja już wyraziłam swoją opinię na temat wyboru karty graficznej, ale chętnie, podobnie z resztą tak, jak ty posłucham, co mają do powiedzenia na ten temat pozostali użytkownicy. Dzięki, że doceniasz moją wytrwałość;)
zebra
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 671
Dołączenie: 11 Cze 2005, 21:40
Miejscowość: ...Stąd

Następna

Powróć do Strefa Gracza

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron