 UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)

 UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
 III Zasada Dynamiki Newtona.
 III Zasada Dynamiki Newtona. I Zasada Dynamiki Newtona.
 I Zasada Dynamiki Newtona. II Zasada Dynamiki Newtona.
 II Zasada Dynamiki Newtona. 30 sekund
 30 sekund 400 gramów
 400 gramów  0,4 kilogramów
 0,4 kilogramów 10 Newtonów
 10 Newtonów 0 m/s
 0 m/s ?
 ? Vot + 1/2 at^2
 Vot + 1/2 at^2 ma => a
 ma => a  F/m
 F/m  10/0,4
 10/0,4  25 m/s^2
 25 m/s^2 Vot + 1/2 at^2
 Vot + 1/2 at^2  1/2 at^2
 1/2 at^2  1/2 * 25 * 30^2
 1/2 * 25 * 30^2  12,5 * 900
 12,5 * 900  11250 m
 11250 m .
 .

 UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)


 UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
 .
 .

 UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
 skąd wiesz że np. III zasada dynamiki ma być w pierszym?? Ja mam napisać co sie dzieje z wagą
 skąd wiesz że np. III zasada dynamiki ma być w pierszym?? Ja mam napisać co sie dzieje z wagą 

 UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
 III Zasada Dynamiki Newtona, bo podziałaliśmy pewną siłą na ciało.
 III Zasada Dynamiki Newtona, bo podziałaliśmy pewną siłą na ciało. II Zasada Dynamiki Newtona, bo działające tu siły nie równoważą się.
 II Zasada Dynamiki Newtona, bo działające tu siły nie równoważą się. I Zasada Dynamiki Newtona, gdyż działające siły się równoważą w zależności od punktu odniesienia.
 I Zasada Dynamiki Newtona, gdyż działające siły się równoważą w zależności od punktu odniesienia. .
 .

 UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
 Pozdrawiam
 Pozdrawiam  

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot]