UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
III Zasada Dynamiki Newtona.
I Zasada Dynamiki Newtona.
II Zasada Dynamiki Newtona.
30 sekund
400 gramów
0,4 kilogramów
10 Newtonów
0 m/s
?
Vot + 1/2 at^2
ma => a
F/m
10/0,4
25 m/s^2
Vot + 1/2 at^2
1/2 at^2
1/2 * 25 * 30^2
12,5 * 900
11250 m
.
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)

UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
.
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)


UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20100101 Firefox/8.0
III Zasada Dynamiki Newtona, bo podziałaliśmy pewną siłą na ciało.
II Zasada Dynamiki Newtona, bo działające tu siły nie równoważą się.
I Zasada Dynamiki Newtona, gdyż działające siły się równoważą w zależności od punktu odniesienia.
.
UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; BTRS26718; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.30729; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C)
Pozdrawiam 
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]