TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Pixel Shader 3.0

Nie możesz znaleźć potrzebnej aplikacji, napisz o tym, a na pewno użytkownicy forum postarają się pomóc.

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez bobek112 » 11 Paź 2010, 14:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


ja ma karte 256 radeona 800GT Czy obsługuje ona Pixel SHader 3.0 jest mi on potrzebny do odpalenia gry PES 11 dziękuje od razuz z góry...
bobek112
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 11 Paź 2010, 14:23

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mateo8898 » 11 Paź 2010, 15:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


Nie, tylko Pixel Shader 2.0.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez bobek112 » 12 Paź 2010, 18:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


a da sie to jakoś sciągnąc
bobek112
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 11 Paź 2010, 14:23

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mateo8898 » 12 Paź 2010, 18:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10) Gecko/20100914 Firefox/3.6.10


To nie jest program, tylko parametr karty graficznej...
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez luzakluz » 30 Gru 2010, 12:24

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)


Mam problem z grami NFS Shift i NFS Hot Pursuit - wymagają Pixel Shadera 3.0. Czy karty graficzne Radeon 2100 i Nvidia 8600GT obsługują ten parametr?
Wydaje mi się, że mam aktualne sterowniki, a ciągle na Radeonie wyskakuje błąd o "braku wsparcia dla Pixel Shadera 3". Czy to znaczy, że muszę zmienić kartę graficzną?

Proszę o możliwie szybką odpowiedź.
luzakluz
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 30 Gru 2010, 12:12

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez kominekl » 30 Gru 2010, 14:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )


Ati Redeon 2100 jest ogólnie za słaba dla NFS z tego co wiem. Nvidia 8600GT posiada pixel shader 3.0 NFS powinno ci chodzić.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez Maksior453 » 23 Lut 2011, 10:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729)


Sorry, patrzyłem na toą tabele z wiki i się nie łapie czy Ati Radeon 9600 Pro 256MB działa pixel shader 3.0?
Maksior453
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 23 Lut 2011, 10:18

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez kominekl » 23 Lut 2011, 10:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( )


Tabelka -> http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/r ... ka_por.png.

Na podstawie wyżej podanej tabelki stwierdzam, iż Ati Radeon 9600 PRO nie obsługuje Pixel Shader`a 3.0. Obsługuje tylko Pixel Shader 2.0.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez SK8 » 12 Sie 2011, 19:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0.1) Gecko/20100101 Firefox/5.0.1


Szybka odpowiedź pls. czy piksel shader 3.0 pójdzie na intel 82945g express chipset family 224,0 mb?
SK8
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 12 Sie 2011, 19:06

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez kominekl » 12 Sie 2011, 20:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Ta karta nie wspiera Pixel Shader`a 3.0 .
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mateuszxd13 » 29 Wrz 2011, 11:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/14.0.835.186 Safari/535.1


Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family (384 MB)
czy ta karta wspiera pixel shader 3.0 ??
z gory dzieki.
mateuszxd13
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 29 Wrz 2011, 10:52

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez kominekl » 29 Wrz 2011, 17:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2


Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family (384 MB)
czy ta karta wspiera pixel shader 3.0 ??


Tak.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mateuszxd13 » 01 Paź 2011, 18:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/14.0.835.186 Safari/535.1


jesli tak to co trzeba zrobic zeby on byl. ??
mateuszxd13
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 29 Wrz 2011, 10:52

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez kominekl » 02 Paź 2011, 10:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2


Pixel Shader 3 jest technologią odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Aby korzystać z tej technologii musisz mieć kartę która ją obsługuje i zainstalowany DirectX 9.0c -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... rectX.html.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mateuszxd13 » 03 Paź 2011, 20:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/14.0.835.187 Safari/535.1


i coś jeszcze trzeba zrobic ?
mateuszxd13
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 29 Wrz 2011, 10:52

PoprzedniaNastępna

Powróć do Poszukiwani!

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników