TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 05 Sty 2022, 07:55

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Sfc/ scannow nie pomaga. Dochodzi do 100% i jest wiadomość "Windows resource protection could not perform the requested operation". Komp wpadł jak gdyby w pętle automatycznej naprawy... Co do instalki to mam na penie.
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 06 Sty 2022, 01:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/97.0.4692.71 Safari/537.36


Ok, skoro nic nie pomaga co wyżej i komputer nie wstaje... rozumiem ze "Punkt przywracania" tez nie wypalił?
Trzeba przeprowadzić reinstalacje systemu, na zasadzie uaktualnienia, aby zachować pliki i dane. Nie mam innego pomysłu. Aż mi się nie chce wierzyć, że reset kosza spowodował błąd uruchomienia systemu.... Może to tylko zbieg okoliczności tylko. Reinstalacje przeprowadzasz z zachowaniem swoich danych, nie robisz czystej instalacji i nie formatujesz dysku.
https://antyweb.pl/windows-10-naprawa-przywracanie-aktualizacja
Image

Jak będą problemy, pisz, pokombinujemy dalej. Zgaduje też ze backupu systemu w razie czego nie robiłeś żadnego?
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 06 Sty 2022, 22:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36


jak chce uaktualnić z pena to mam taki komunikat: "Opcja uaktualnienia nie jest dostępna, jeśli uruchamiasz komputer przy użyciu nośnika instalacyjnego systemu windows. Jeśli na tym komputerze jest już zainstalowana kopia systemu windows i chcesz wykonac uaktualnienie, wyjmij nośnik instalacyjny i uruchom komputer ponownie. Po normalnym uruchomieniu systemu windows włóż nośnik instalacyjny i uruchom instalatora Windows". backupu nie robiłem żadnego...
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 07 Sty 2022, 00:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/97.0.4692.71 Safari/537.36


Tylko ze nie uruchomimy systemu, tu jest problem. Dobra, więc czysta instalacja, tylko bez formatowania dysku, stary system i jego pliki trafią do folderu "Windows.Old". Jak masz jakiś system ratunkowy, jak np. Ubuntu, z którego możesz zbootowac komputer, to tak zrób jeszcze wcześniej i samemu możesz zabezpieczyć ważniejsze pliki z dysku systemowego przed ewentualną utratą. Na chwilę obecną nie widze innej możliwości naprawy skoro wszelkie inne sposoby nie działają. Czyli tryb awaryjny, reset systemu, punkt przywracania, naprawa na starcie.
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 07 Sty 2022, 15:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Jak chce zainstalować Wina na partycji wcześniej to mam taki komunikat: Nie można zainstalować systemu Windows na tym dysku. Wybrany dysk zawiera tabelę partycji MBR. W systemach z interfejsem EFI, system Windows można instalować tylko na dyskach GPT. Nie mogę na żadnej partycji go zainstalować
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 07 Sty 2022, 16:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.104 Mobile Safari/537.36


To jak 2cześniej system instalowałeś? Uaktualnialeś tylko do nowszej wersji? Mam jeszcze jeden pomysł, ale o nim napiszę wieczorem jak będę w domu.
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 07 Sty 2022, 16:21

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Dokładnie tak samo, ale nie wywalało takiego problemu
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 07 Sty 2022, 23:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/97.0.4692.71 Safari/537.36


No nie, wcześniej musiałeś mieć in stalkę starszego systemu Windows 10, od którejś wersji jest tak ze domyślnie MBR nie jest już wspierany, tylko GPT, czyli to pod UEFI już i dzięki temu możesz też podłączyć więcej dysków twardych. W MBR musiałeś kombinować, tylko cztery podstawowe, reszta logicznych.
OK, uruchamiasz komputer, przechodzisz do opcji zaawansowanych odzyskiwania, naprawy. Tam uruchamiasz Wiersz poleceń, wkładasz nośnik z napędem do komputera, czy podpinasz pod USB. W CMD spróbujemy uruchomić Eksplorator plików. Uruchamiamy go następnym poleceniem, powinien uruchomić się w tym katalogu gdzie pokazuje ścieżkę CMD :

start ..

Image

W otwartym Eksploratorze plików przejdź do instalki systemu, odpal "Setup.exe" , Spróbuj uaktualnić system, jak wyżej się nie dało z zachowaniem plików.
Jeśli powyższe nie zadziała, to uruchamiasz Eksplorator przez notatnik, czyli w CMD wpisujesz:

notepad
Zatwierdzasz Enterem.

Image

Potem w notatniku:

Plik >>Otwórz... >> Komputer

I przechodzisz jak wyżej do instalki i próbujesz instalować system jak wyżej

Image
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 08 Sty 2022, 19:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Niestety nie pomogło. Ten sam komunikat...
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 08 Sty 2022, 19:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/97.0.4692.70 Mobile Safari/537.36


Spróbuj w takim razie też jeszcze dokonać w cmd, tak jak wyżej uruchomionym ta komendę na reset morza, zrób ją ponownie, potem, spróbuj odpalić system.
Powiedz mi czy masz jakiś system ratunkowy? Albo może jakiś Linux LiveCD, z którego można zbootowac komputer?
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 09 Sty 2022, 11:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Wczoraj odpaliłem Ubuntu i zgrałem pliki. Po prostu zrobię czystą instalkę systemu i tyle :)
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 09 Sty 2022, 13:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 9; 5053K_EEA) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/97.0.4692.70 Mobile Safari/537.36


Ok, tylko skopiuj jeszcze całą zawartość twojego folderu konta, w tym folder AppData. Tam masz czasem ważne dane, jak savy itp.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Poprzednia

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników