TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Prośba o sprawdzenie logów

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 30 Gru 2021, 08:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36 Edg/96.0.1054.62


Witam!

Bardzo proszę o sprawdzenie logów. Wiatraki w kompie głośno chodzą od momentu włączenia systemu i komp ogólnie zaczął strasznie mulić.

FRST: http://www.wklejto.pl/936528
Addition: http://www.wklejto.pl/936527
Shortcut: http://www.wklejto.pl/936526
AdwCleaner: http://www.wklejto.pl/936525
Malwarebytes: http://www.wklejto.pl/936529

Zauważyłem też w menedżerze zadań, że jest pare procesów, które się powtarzają:
https://zapodaj.net/57b153dd9dc96.jpg.html

Z góry dziękuję bardzo za pomoc.
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 31 Gru 2021, 04:36

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36


Witam,
Malwaresbytes nic nie wykrył. AdwCleaner usunął klucz i folder iOBit, wiec raczej nic poważnego, a wręcz niepotrzebnie folder od Advanced Care. Mówisz, że wentylatory głośno pracują? Jakie masz temperatury? Sprawdzałeś? Może czas na czyszczenie kompa, wymijane pasty temoprzewodzacej?
Co do logów...
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:

https://justpaste.it/57z23

Fixlist przeznaczona tylko dla autora tematu!
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Dalej pobierz program darmowy "CrystalDiskinfo". Uruchom, i zrób zdjęcie jego okna, ocenimy stan dysku twardego.
System burzy się też, że nie ma sterownika do jakiegoś sprzętu od Logitech, wiesz, o czym mowa?


Kod: Zaznacz wszystko
==================== Wadliwe urządzenia w Menedżerze urządzeń ============
 
Name: Logitech Cordless Device
Description: Logitech Cordless Device
Class Guid:
Manufacturer:
Service:
Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28)
Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard.
 
Name: Logitech Cordless Device
Description: Logitech Cordless Device
Class Guid:
Manufacturer:
Service:
Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28)
Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard.
 
Name: Logitech Cordless Device
Description: Logitech Cordless Device
Class Guid:
Manufacturer:
Service:
Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28)
Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 31 Gru 2021, 11:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36 Edg/96.0.1054.62


Komp był czyszczony, taśma termo ok rok temu była zmieniana. Temat sterowników już ogarnąłem :)
Fixlog: http://www.wklejto.pl/936633

mam 3 dyski w kompie:
https://zapodaj.net/882abe83b95cc.jpg.html
https://zapodaj.net/bbd14712488a4.jpg.html
https://zapodaj.net/8939378c41380.jpg.html

HwMonitor: http://www.wklejto.pl/936634
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 31 Gru 2021, 15:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 8.0.0; AGS2-W09) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.104 Safari/537.36


W FRST zrobione. Dyski twarde są OK. Co do temperatury, rok to jednak już sporo. Ten komputer to laptop? Jak jest teraz po akcji z FRST?
Sorry, miało być, jaki to laptop? Model? Zamiast czy to komputer, czy laptop :-).
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 02 Sty 2022, 20:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36 Edg/96.0.1054.62


Tak to jest laptop ASUS N750JV :) po akcji z FRST jest trochę lepiej, ale dalej dość głośno chodzą te wiatraki...
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 02 Sty 2022, 23:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36


No bo grzejesz się, jeśli pomiar wyżej był robiony podczas normalnej pracy, to temperatury dobijają ci do ok. 80\ z hakiem. Więc nie jest za dobrze. Możemy jeszcze zrobić optymalizacje w Autoruns jak chcesz... Nie mniej wymiana pasty termoprzewodzacej i czyszczenie Cię moim zdaniem nie ominie i tak. Możemy jedynie dzięki Autoruns trochę system podrasować i dzięki temu trochę odciążyć, co i może ciut mniej bedzie się grzać komp.
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 03 Sty 2022, 10:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36 Edg/96.0.1054.62


kompa czyściłem, a taśmę wymienię na dniach. ok to podziałajmy z tym Autoruns
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 03 Sty 2022, 21:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 8.0.0; AGS2-W09) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.104 Safari/537.36


No to lecimy. Pobierz Autoruns, to mały programik, darmowy, nie trzeba go nawet instalować. Autoruns uruchom w opcji „Uruchom jako administrator” i poczekaj, aż w dolnym roku program poda gotowość „Ready”. Wybierz przycisk „File”, następnie po rozwinięciu „Save ...”Plik zapisz na Pulpicie. Zapisz jako *.arn. Zaznacz jeszcze w "Options” >> "Hide Empty Locations” i ”Hide Windows Entries”. Tak powstały log spakuj jakimś paksrem, nawet systemowym Zipem i zamieść gdzieś, skąd mogę go pobrać do analizy. Podaj mi linka do paczki tutaj.
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 03 Sty 2022, 23:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36 Edg/96.0.1054.62


rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 04 Sty 2022, 00:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36


Ok, jutro sprawdzę wszystko wieczorem i powiem co dalej.
A do tego czasu spróbuj ponownie z komendą, tylko tym razem skopiuj ja i wklej w "CMD":
rd / s / q C: \ $ Recycle.bin


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 04 Sty 2022, 21:15

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36 Edg/96.0.1054.62


ok, zrobione
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 04 Sty 2022, 22:15

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Po restarcie, Windows się nie ładuje. Jest diagnozowanie problemu, później do wyboru kontynuuj, rozwiąż problemy i wyłącz komputer. Nic nie pomaga...
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 05 Sty 2022, 01:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36


Wykonaj przywracanie systemu do "Punktu wstecz". I tak się stało po wpisaniu komendy, która podałem wyżej? Bardzo dziwne, jak mówię, przed zapodaniem wykonałem ja u siebie bez problemów. Po prostu zamiast odzyskiwania systemu na starcie wybierz opcję "Przywracania systemu", będzie dostępne pod "Advanced Options".
Image
Albo "Rozwiąż problemy". Tam szukaj opcji "Przywracania Systemu, do punktu wstecz.
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez rbaggio10 » 05 Sty 2022, 02:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 11; SM-G988B) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Mobile Safari/537.36 EdgA/96.0.1054.62


Tak - wpisałem taką komendę jak powyżej. Próbowałem zrobić przywracanie systemu i niestety wyskakuje błąd...
rbaggio10
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 52
Dołączenie: 13 Mar 2014, 19:24
Sprzęt: ASUS N750JV

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez Illidan » 05 Sty 2022, 02:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/96.0.4664.110 Safari/537.36


Kurczę, nie powinno się tak stać... Tak w ogóle to moja wina.... Post wyżej miał być dla innego użytkownika forum, nie dla Ciebie, pomyliłem tematy. Przepraszam, nie mniej nie powinno się tak stać. Ale, spróbujmy to naprawić... Masz in stalkę systemu?
Zobacz jeszcze czy tryb awaryjny wejdzie systemu. Wybierz też opcję "Wiersz poleceń", w nim wpisz komendę:
sfc /scannow

Zatwierdź "Enterem" i po akcji naprawczej spróbuj uruchomić komputer ponownie.
Ewentualnie opcja resetu systemu z zachowaniem plików...
Awatar użytkownika
Illidan
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1484
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 26

Następna

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników