Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
10 Gru 2014, 18:46
Witam, przykładowe objawy:
Pasek dolny nie działa na klikanie myszki, dopiero jak włącze menadżera urządzeń, pasek działa na kliknięcia myszki.
Po zamknięciu Menedżera parę minut później pasek dolny znowu nie działa.
Żeby można było zatwierdzić coś w wyskakującym oknie to trzeba wrócić na pulpit i ponownie tam wejść.
Myszką na pulpicie nie da się ikon przesunąć.
CCCleaner chodził, Malwarabytes teź i nic nie pomogło.
oto logi:
FRST
http://www.wklej.eu/index.php?id=6ab227cacaAddition
http://www.wklej.eu/index.php?id=883b1fd0f3Shortcut
http://www.wklej.eu/index.php?id=8202053a32Gmer - wciąż wyskakują jakieś błędy
http://www.wklej.eu/index.php?id=c4c96cfce7
10 Gru 2014, 19:38
Usuń resztki po McAfee tym
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... moval.html Następnie podaj nowe logi z FRST.
10 Gru 2014, 23:52
Logi czyste, kosmetyka.
Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\Run: [BCSSync] => C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe [108144 2012-11-05] (Microsoft Corporation)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
BHO: No Name

{B69F34DD-F0F9-42DC-9EDD-957187DA688D}

No File
S3 pccsmcfd; \SystemRoot\system32\DRIVERS\pccsmcfdx64.sys [X]
Task: {6650A40D-61FE-444C-AD70-A076CE0CBD68} - System32\Tasks\RealPlayerRealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-694299170-2668047851-2346443592-1002 => C:\Program Files (x86)\Real\RealUpgrade\RealUpgrade.exe
Task: {255637AB-F49B-442F-8875-991923CE2592} - System32\Tasks\RealDownloaderRealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-694299170-2668047851-2346443592-1002 => C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\realupgrade.exe
Task: {016F79CB-074B-43DD-8632-ADB55623F082} - System32\Tasks\RealPlayerRealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-694299170-2668047851-2346443592-1002 => C:\Program Files (x86)\Real\RealUpgrade\RealUpgrade.exe
Task: {0FE9E0E4-A847-418D-A1F0-BF3202375E96} - System32\Tasks\RealDownloaderRealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-694299170-2668047851-2346443592-1002 => C:\Program Files (x86)\RealNetworks\RealDownloader\realupgrade.exe
EmptyTemp:
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Fix. Powstanie plik
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Po wykonaniu napisz, czy problem nadal występuje. Bo jeśli tak, to będziemy dalej szukać przyczyny.
11 Gru 2014, 00:06
Pytałem na innych forach i wszędzie pisali, że czysto, a problem jak był tak jest.
Zrobiłem co pisałeś i poniżej log
http://www.wklej.eu/index.php?id=16d2e3a318Ogólnie to chyba wreszcie działa wszystko normalnie!
Ufffff nareszcie. WIELKIE DZIĘKI !
To już tak z ciekawości, co było powodem?
11 Gru 2014, 00:15
Na przyszłość, jeśli szukasz pomocy na kilku forach, napisz od razu o tym.
Co było przyczyną? Było tu sporo pozostałości po McAfee, które mogły sprawiać problemy i kolidować z
360 Internet Security. Druga sprawa, usunąłem kilka zbędnych i pustych wpisów, a także pliki tymczasowe.
Kroki końcowe:
Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Fix
11 Gru 2014, 00:27
Szukałem na programosy jednego dnia i robiłem co pisali, przestali pisać, problem był to kolejnego dnia uderzyłem na dobreprogramy. No i dziś spróbowałem tu i tu się udało.
360 Internet zainstalowałem dopiero wczoraj, więc on wpłuwu nie miał.
McAfee dostałem z laptopem i hulał już ponad rok i nie było problemu.
Ten 360 Internet jest ok? Czy może kupić norton internet, lub coś innego?
11 Gru 2014, 00:37
360 moim zdaniem ok, nie ma sensu zmieniać na płatny pakiet. Posiada aż 3 silniki, w tym jeden BitDefendera, więc wykrywalność ma na solidnym poziomie.
11 Gru 2014, 00:38
Ok, jeszcze raz dziekuje, bo juz mi po glowie format chodzil
12 Gru 2014, 00:06
No to kaplica, dziś problem powrócił.Co robić?
12 Gru 2014, 03:51
Sprawdź czy występuje on w trybie czystego rozruchu

support.microsoft.com/kb/331796/pl
12 Gru 2014, 20:45
Czysty rozruch nie przyniósł zmian. Może jakiś inny program do skanowania?
12 Gru 2014, 22:54
W takim razie do sprawdzenia tryb awaryjny z obsługą sieci.
12 Gru 2014, 23:08
mati8898 napisał(a):W takim razie do sprawdzenia tryb awaryjny z obsługą sieci.
Tak zrobiłem i wszystko działa tak jak być powinno. Taki stan chciałbym mieć normalnie. Co robić, żeby znależć błąd?
12 Gru 2014, 23:11
Nie tak łatwo odpowiedzieć na to pytanie. Na początek spróbuj przeinstalowania sterowników od karty graficznej, dźwiękowej i sieciowej. Najlepiej zainstaluj najnowsze.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.