Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
przez Azax » 19 Wrz 2020, 22:08
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:80.0) Gecko/20100101 Firefox/80.0
Witam co parę godzin zawiesza mi się Tp-link Archer C7v5 był na gwarancji wymienili i nic nie pomogło. Wersja oprogramowania 1.0.15 Build 20200628 rel.63501(4555)
-
Azax
- Forumowicz
-
- Posty: 9
- Dołączenie: 12 Maj 2009, 09:26
przez Illidan » 21 Wrz 2020, 00:10
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/85.0.4183.102 Safari/537.36
Oddaj ponownie na gwarancję. W domowym zaciszu sam nie wiele zdziałasz. Pożycz inny router i zobacz, jak na nim sieć działa. Ewentualnie jeśli jest nowsza wersja firmware do niego, to zaktualizuj i zobacz czy będzie poprawa. Ewentualnie zabierz go do znajomych i na ich sieci przetestuj jeszcze.
Możesz mi bardziej opisać to zawieszanie się jeszcze? I co wtedy robisz? Resetujesz? Co dał reset do ustawień fabrycznych? Czy przeprowadzałeś go?
-
Illidan
- Zacny pisarz
-
- Posty: 1472
- Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
- Miejscowość: Gliwice
- Pochwały: 26
-
przez Sklep4ip » 11 Lis 2020, 23:25
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:82.0) Gecko/20100101 Firefox/82.0
A czy możesz się zalogować się do interfejsu administratora modemu, w momencie gdy się zawiesił? Jakiś komunikat błęd na ekranie ?
-
Sklep4ip
- Forumowicz
-
- Posty: 2
- Dołączenie: 11 Lis 2020, 10:08
- Sprzęt: Platora
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Kto jest na forum
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]