Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
19 Wrz 2020, 22:08
Witam co parę godzin zawiesza mi się Tp-link Archer C7v5 był na gwarancji wymienili i nic nie pomogło. Wersja oprogramowania 1.0.15 Build 20200628 rel.63501(4555)
21 Wrz 2020, 00:10
Oddaj ponownie na gwarancję. W domowym zaciszu sam nie wiele zdziałasz. Pożycz inny router i zobacz, jak na nim sieć działa. Ewentualnie jeśli jest nowsza wersja firmware do niego, to zaktualizuj i zobacz czy będzie poprawa. Ewentualnie zabierz go do znajomych i na ich sieci przetestuj jeszcze.
Możesz mi bardziej opisać to zawieszanie się jeszcze? I co wtedy robisz? Resetujesz? Co dał reset do ustawień fabrycznych? Czy przeprowadzałeś go?
11 Lis 2020, 23:25
A czy możesz się zalogować się do interfejsu administratora modemu, w momencie gdy się zawiesił? Jakiś komunikat błęd na ekranie ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.